Ready to go!!! - Reisverslag uit Vroomshoop, Nederland van Colin en Anniek - WaarBenJij.nu Ready to go!!! - Reisverslag uit Vroomshoop, Nederland van Colin en Anniek - WaarBenJij.nu

Ready to go!!!

Door: Colin & Anniek

Blijf op de hoogte en volg Colin en Anniek

26 Augustus 2013 | Nederland, Vroomshoop

Hoi allemaal,

Hier ons eerste "reisverslag" (weliswaar nog vanuit NL). ;)
Na een periode van voorbereiden en afscheid nemen, staat het vertrek dan eindelijk voor de deur. Komende zondag vertrekken we naar Schiphol en kan onze rondreis door Azië beginnen. Hiermee komt een periode van afscheid nemen ten einde want na alle mooie afscheidsfeestjes (op de basisschool, bij 'S-PORT, het verrassingsfeestje van de familie van Colin en uiteindelijk het afscheidsfeest in Vroomshoop) kunnen we bijna niet meer wachten om te vertrekken!

Onze eerste bestemming is India!! De vliegtickets en het visum zijn binnen, hoewel dit allemaal nog niet zo makkelijk was. Voor een reis naar India is een visum namelijk verplicht en deze krijg je niet zomaar. Je moet namelijk een hoop papieren en verklaringen aanleveren en dan is het nog maar de vraag of ze alles goedkeuren. Het heeft ons wat tijd, moeite, zweetdruppels en reisjes naar Den Haag gekost, maar uiteindelijk zijn de visa binnen en zijn we klaar voor vertrek. Na een maand India, vertrekken we eind september naar Nepal en vliegen vervolgens op 24 oktober naar Hong Kong. Daar zal het nog spannend worden om een visum voor China te kunnen bemachtigen maar dat is een zorg voor later. Na China is het de planning om naar Vietnam, Cambodja, Laos, Thailand, Maleisië en Indonesië te reizen en zullen we rond 17 juli 2014 weer terugvliegen naar NL. Daar willen we voorlopig nog niet aan denken, want we gaan eerst genieten van dit geweldige avontuur!

Via deze reisblog kunnen jullie onze belevenissen tijdens de reis volgen. We proberen 1 á 2 keer per maand een update te sturen, maar we kunnen natuurlijk niks beloven. ;)

Ajuus en houdoe!

Liefs Colin en Anniek!

• 26 Augustus 2013 - 14:18

Bernadet:

Tja, het is dan eindelijk zo ver. Nog 6 nachtjes slapen en dan high in the sky! Ik gun het jullie zo, maar wat ga ik jullie missen. X

• 26 Augustus 2013 - 15:08

Nancy En Destiny:

Wij wensen jullie een goede reis en pas goed op elkaar geniet van al t mooie wat jullie te wachten staat spannend! Bon voyage colin en anniek xxxxxvan ons

• 26 Augustus 2013 - 23:08

Bernadette:

Dag Colin en dag Aniek. Wat ontzettend leuk jullie te mogen volgen en te kunnen volgen. Ik wens jullie een goede start toe en daarna nog heel veel goede, lieve, spannenende, gezellige en bijzondere momenten tijdens dit jaar. Erg veel groeten Bernadette Donders

• 27 Augustus 2013 - 17:27

Wilma Van Gend :

Hallo Colin en Anniek,
    Wat spannend dat het nu eindelijk van start gaat. Jullie hebben er al lang naar uitgekeken. Ik wens jullie alle goeds dit komende jaar. Geniet ervan en doe voorzichtig!
    Ik zal jullie avonturen volgen.....
    Wilma van Gend

• 27 Augustus 2013 - 21:57

Dag Colin En Aniek,:

Eindelijk is het zover. De reis gaat nu echt beginnen na alle voorbereidingen. ik wens jullie veel mooie ontmoetingen en reiservaringen. Ik volg je avonturen via deze site.
    Groeten Lucia

• 30 Augustus 2013 - 20:30

Oompie:

Hey grote vriend en lieve schat
    wat zal ik jullie missen ,maar tegelijkertijd
    Ook erg blij zijn dat jullie dit willen en kúnnen
    doen. Ik hoop dat jullie de tijd van je leven
    hebben en veel zullen ontdekken. Ik zou zeggen
    geniet ervan en leer ervan...we houden contact
    Voor zover..ben voorzichtig en Be Good.
    Love you both..Oompie xxx

• 30 Augustus 2013 - 23:58

Kevin:

Ver

• 31 Augustus 2013 - 01:03

Joke Turpijn:

Hoi Colin en Anniek
    Geweldig .Geniet ervan .Dit doe je maar een keer in je leven.
    Ik ga jullie zeker volgen . In veel landen waar jullie naar toe gaan zijn wij ook geweest.
    Spannend.
    lieve groetjes Joke

• 31 Augustus 2013 - 16:09

Juliette:

Lieve col en anniek,

Wij wensen jullie onwijs veel plezier. Geniet ervan en pas goed op elkaar! We zullen jullie zeker volgen. Hoop dat de 'stokkies' nog van pas komen! Take care juul,ap,laura,lisa,jimin en stef xxxx

• 31 Augustus 2013 - 20:06

Bea Wolf:

Hoi, Colin en Anniek.

Klaar voor het avontuur! Ik wens jullie een geweldige reis en ik ga jullie volgen. Geniet er samen van.
    Eindelijk is het nu zover...ga genieten van alles wat op jullie pad komt.
    liefs, Bea

• 01 September 2013 - 09:50

Marloes:

Heel veel plezier op jullie reis! Geniet met volle teugen van dit avontuur!
    Ik ga jullie zeker volgen!

• 01 September 2013 - 14:04

Sophie Van Der Poel-nelissen:

Hallo Colin en Anniek,
    Ik wens jullie een geweldige reis toe , en hoop dat je het allemaal zonder schade mag beleven. Ik zal met veel interesse jullie blog volgen. Bon voyage en tot weerzien volgend jaar! Groet, Sophie

• 01 September 2013 - 14:21

Monique Theussing:

Collin en anniek,
    Heel veel plezier, geniet ervan. Ik ben benieuwd naar de verslagen.
    Een hele goede reis en tot horens.
    Groet monique

• 01 September 2013 - 17:54

Peter:

Goede reis. Geniet ervan!!

• 01 September 2013 - 19:03

Gea:

Nogmaals onwijs veel plezier!! En als jullie toevallig in december in Vietnam zijn ...... kunnen we samen een bakkie doen ha ha

• 02 September 2013 - 11:02

Oompie:

Haaa schatten,
    Ik hoop dat jullie eerste vliegreis lekker is verlopen.
    Heel veel fun daar
    Kus van Liek en mij xxx

• 02 September 2013 - 12:14

Haby:

Viel Spass, ik ben benieuwd naar jullie avonturen!!

• 02 September 2013 - 14:59

Margje:

Daaaag Colin & Aniek! Maak er een fantastisch jaar van samen, en let goed op elkaar :) X

• 03 September 2013 - 11:00

Hanne:

Colin en Anniek,
    Heel veel succes en geniet van alle mooie dingen die jullie tegen komen.
    Ik blijf jullie volgen!!

Hanne

• 03 September 2013 - 16:57

Claudia Van Leeuwen:

Hoi Colin en Anniek,

Jullie hebben er lang genoeg naar toegeleefd, maar nu is het dan bijna zover.
    Goede reis en onwijs veel plezier.

Claudia

• 03 September 2013 - 21:29

Elena De Vries:

Lieve Colin en Anniek,
    Ik hoop dat jullie veilig in India zijn aangekomen. Heel veel plezier en ik blijf jullie volgen.
    Groetjes( ook vanuit de rookkamer) :)
    Elena

• 04 September 2013 - 10:06

Hanneke:

Hoi Colin,
    Doe ze de groeten in India! Laat het jullie allemaal heerlijk overkomen, het is zo bijzonder: Incredible India it is!
    Fijne, goede reis.
    Groetjes Hanneke

• 04 September 2013 - 11:13

Monique:

Ha lieve Colin en Anieck,

eindelijk weg dan! Heerlijk genieten van dit bijzondere avontuur!
    En ik blijf jullie volgen! (jaloers:)
    x Monique

• 05 September 2013 - 09:01

Christien (piusx):

hey,

Allebeide heel veel plezier gewenst! Geniet van dit fantastische avontuur!
    Goede reis!

Groetjes Christien

• 06 September 2013 - 11:15

Elize Gaalman:

Hallo,

Allebei heel veel mooie ervaringen toegewenst. En natuurlijk ook een veilige reis met zo min mogelijk ongemakken.
    Ik hoop dat jullie veel zien en meemaken.

Elize

• 08 September 2013 - 11:34

Yvonne:

Hey Colin en Anniek,
    Wacht met spanning op jullie eerste reisverslag
    Groetjes van Yvonne

• 10 September 2013 - 06:37

Colin En Anniek:

Namaste!

Even kort een berichtje van ons vanuit India, want we kregen al meerdere berichten met de vraag of we veilig waren aangekomen. We zitten momenteel in Udaipur, het plaatsje waar de film Octopussy (James Bond) is opgenomen en gaan dadelijk het paleis en het meer verkennen. Volgende week komt ons eerste verslag van de eerste 2 weken dus we hopen dat jullie nog even kunnen wachten! :)

X van ons

• 14 September 2013 - 16:33

Anita En Tonn:

Hee Colin en Anniek,

We hebben jullie helaas niet kunnen 'uitzwaaien', maar we wensen jullie veel reisplezier en hoop dat jullie veel goede en mooie ervaringen opdoen!!

groetjes anita