Foto's bij Reisverslag 2 - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Colin en Anniek - WaarBenJij.nu Foto's bij Reisverslag 2 - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Colin en Anniek - WaarBenJij.nu

Foto's bij Reisverslag 2

Door: Colin en Anniek

Blijf op de hoogte en volg Colin en Anniek

10 Oktober 2013 | Nepal, Pokhara

Hoi allemaal,

Omdat de waarbenjij site aardig wat problemen kent bij het uploaden van foto's, plaatsen we onze foto's vanaf nu op een andere site. Je kunt de foto's die bij het 2e reisverslag horen vinden op:

X Colin en Anniek

• 10 Oktober 2013 - 11:40

Oompie:

Heeeee Schatten,
    Mooie foto's en jullie zien er fris en goed uit, dus ik neem aan dat alles goed gaat.
    Geniet zo lekker verder en ik hoor wel weer van jullie.
    Dikke kussen Oompie XXX

• 10 Oktober 2013 - 13:22

Denise:

Aaaah Cute
    Super leuke foto's.. maar wat een drukte daar gewoon een koe op het spoor? haha kei gek!
    Geniet ze lekker samen lieverds!
    Dikke kus zus xxxxx

• 10 Oktober 2013 - 14:32

Kevin:

Haha die lokale bus, gaat nergens over daar geef mij maar bus 22 Geuzenveld

• 10 Oktober 2013 - 14:50

Louis:

Hoi Collin en Anniek, wat een mooie fotos zo te zien genieten jullie met volle teugen van jullie avontuur. Groetjes uit Denbosch Louis en Astrid.

• 11 Oktober 2013 - 00:35

Cathelijne:

Wat een geweldig verhaal, nu al! En die fotos, wat een beleving! Volgens mij hebben jullie de tijd van leven. Jammer van vies India en dat je zo bedonderd wordt als je niet gul genoeg bent volgens de inwoners. Ik ben benieuwd naar het Nepal verslag die vast nog volgen gaat!
    Geniet ervan en groetjes vanuit Wierden!!

• 11 Oktober 2013 - 15:48

Pa L.:

Schitterende foto's bij een schitterende reis . Volgens mij hebben jullie de reis van jullie leven . Hopelijk blijven jullie gezond en kunnen we nog veel van jullie verslagen genieten . Be safe en veel liefs xxx

• 12 Oktober 2013 - 09:53

Mabel:

Hey Colin & Anniek

Echt heel leuk om jullie te volgen in jullie reis! De foto's zien er super uit! Het is te zien dat jullie genieten van jullie reis. Ondanks dat jullie een keer afgezet zijn en andere vervelende dingetjes hebben meegemaakt.. Veel geluk voor de komende trips!! Blijf nog meer genieten en dan lees graag snel jullie volgend verhaal. Enjoy your stay!!

Veel liefs uit Utrecht

Xx mabel & rowan

Colin en Anniek

Colin en Anniek vertrekken op 1 september 2013 voor 10,5 maand naar Azië. Tijdens deze reis zullen we reizen van India, via Nepal, China, Vietnam, Cambodja, Laos, Thailand en Maleisië naar Indonesië. Rond 18 juli 2014 zijn we weer terug. Op deze site kun je onze avonturen volgen!

Actief sinds 07 Juli 2013